Cum aleg antreprenorii spatiul de birouri perfect?

Autor: Vornisa Diana

Alegerea unui spatiu de birouri este o decizie foarte importanta atat pentru antreprenorii la inceput de drum, cat si pentru antreprenorii care au o afacere dezvoltata si renumita, pe care doresc sa o extinda. Oferta de spatii birouri Timisoara, oferite spre inchiriere si spre vanzare este pe cat de variata, pe atat de accesibila pentru oamenii de afaceri.

Clasa cladirii de birouri – un criteriu important in decizia antreprenorilor si in succesul afacerii

Daca pana nu demult, antreprenorii acordau cea mai mare importanta pretului pentru inchirierea cladirii de birouri, acum alte criterii au devenit mai importante. Clasa in care este clasificata cladirea de birouri ii intereseaza foarte mult pe potentialii chiriasi sau cumparatori, aproape la fel de mult ca si amplasarea acesteia in oras. Conform unei clasificari facute de Building Owners and Managers Association, dupa care se ghideaza si oamenii de afaceri din Romania, cladirile de birouri se impart in trei mari clase: A, B si C.

Birourile incadrate in clasa A sunt amplasate central, intr-o zona de afaceri buna, au o mare vizibilitate si ofera acces autoturismelor. In plus, acestea au o suprafata totala de minimum 10.000 metri patrati, o suprafata inchiriabila pe nivel de minimum 1.000 de metri patrati si ofera loc de parcare pentru fiecare 150 de metri patrati inchiriabili. Clasa A inseamna finisaje moderne si de durata, lifturi cu o perioada mica de asteptare, flexibilitate in compartimentare, conexiune de date, internet si telefon, aer conditionat, incalzire centralizata, iluminare optima si securitate.

Cele mai citite articole

Cladirile de birouri incadrate in clasa B indeplinesc mai putine criterii decat cele din clasa A, fiind plasate mai putin central. Cladirile din clasa C sunt asezate mai la periferie, nu asigura locuri de parcare, le lipsesc unele facilitati, precum liftul, aerul conditionat, iar lista poate continua.

Inchirierea unei cladiri de birouri aduce multiple avantaje antreprenorilor, fiind mult mai rentabila decat cumpararea acesteia. Cladirile de birouri ofera multiple oportunitati de dezvoltare, o deschidere mare catre clientii rezidenti in zona respectiva, dar si catre clientii aflati in tranzit si turistilor.

Specialistii ii sfatuiesc pe cei ce isi doresc sa inchirieze o cladire de birouri sa se orienteze catre o cladire amplasata fie in zona centrala, fie cu o deschidere catre locatiile principale din oras. Deschiderea stradala va oferi numeroase oportunitati de promovare, insa cheltuielile vor fi mai mari. Inchirierea unei locatii centrale va fi mult mai costisitoare decat inchirierea unei locatii la periferie.

GVA Activ ofera clientilor interesati posibilitatea de a se orienta spre inchirierea unor spatii de birouri in Timisoara, care pot fi amplasate atat langa centrul istoric, cat si in zone mai putin centrale, dar care au ca principal avantaj pretul bun de inchiriere. Fiecare oferta de inchiriere este descrisa in amanunt, atat din punctul de vedere al pretului, al spatiului disponibil, al disponibilitatii, cat si al accesibilitatii cu automobilul sau cu mijloacele de transport in comun, al numarului de etaje, al parcarii si al dotarilor disponibile.

Cele mai citite articole

ARTICOLE RELEVANTE