Aspecte de care se tine cont la crearea unui magazin online

Autor: Vornisa Diana

Atunci cand se doreste implementarea unui spatiu online pentru vanzari este recomandat sa se apeleze la servicii speciale de creare magazin online la standarde profesionale pentru ca respectivul magazin sa atraga utilizatorii si sa converteasca vizitele in vanzari. Este o intreaga arta ce sta in spatele unui magazin online de succes si doar profesionistii stiu cum sa puna in aplicare toate tehnicile pe care le cunosc astfel incat magazinul sa genereze profit in cel mai scurt timp.

Chiar daca o mare parte din treaba este facuta si de optimizare, aspectul si constructia unui magazin online conteaza.

Creare magazin online la standarde profesionale – fluiditate

O firma care ofera servicii de creare magazin online la standarde profesionale inteleg ce inseamna fluiditate. Aceasta se refera in primul rand la modul in care se face navigarea in interiorul site-ului si la modul in care acesta reactioneaza la comenzi. Un site fluid permite comutarea rapida intre pagini si ofera utilizatorului toate informatiile de care are nevoie rapid si intuitiv. Un site fluid este un site care incurajeaza interactiunile.

Aspectul produselor

Un magazin online care are succes isi prezinta produsele in cel mai interesant mod pentru a atrage persoanele interesate sa cumpere. O imagine mare si clara a produsului, eventual chiar mai multe imagini cu produsul din diverse unghiuri sau in aplicatii, face diferenta intre un site care vinde si unul care nu are succes. Impactul vizual este foarte important in cazul magazinelor online deoarece clientii care vor sa cumpere tin foarte mult sa vada produsele inainte de a lua decizia de cumparare.

Comenzi realizate usor

Modul in care pot fi plasate comenzile este foarte important. Atunci cand potentialul client are de facut foarte multi pasi pentru a putea finaliza o comanda se va transforma in persoana care iese de pe site si grandul de respingere va creste. Cu cat gradul de respingere este mai mare cu atat motorul de cautare vede mai putin bine site-ul respectiv si il declaseaza.

Cel mai bine ar fi ca o comanda sa poata fi plasata tot in maxim trei click-uri insa daca totul se poate face intr-o singura pagina, atunci aceasta este cea mai buna idee si cea mai buna abordare posibila. Specialistii sunt constienti de aceste aspecte si vor sti cum sa implementeze formularul de comanda pentru a fi usor de folosit. De asemenea, magazinele care cer foarte multe date personale nu sunt foarte bine vazute de clienti si cu noile standarde GDPR existente, chiar se recomanda limitarea numarului de date folosite.

Aspect general profesional

Un magazin online realizat de profesionisti are un aspect general bun si acesta este un detaliu semnificativ. Cu cat un magazin online arata mai bine si are toate elementele importante puse unde trebuie, cu atat va fi mai cautat si mai apreciat de utilizatori care se vor transforma din vizitatori unici in vizitatori recurenti. Aspectul face totul in vanzari, iar scopul unui magazin online este cu siguranta cel de a vinde.

ARTICOLE RELEVANTE