Infinite IT Solutions – soluții pentru afaceri moderne

Autor: Ziarul Top

Cum să vă conduceți afacerea mai bine și să fiți mai eficient? Este foarte simplu. Profitați de soluțiile de afaceri oferite la cheie de Infinite IT Solutions. Descoperiți instrumentele care vă vor ajuta să economisiți bani în fiecare zi.

Vechiul proverb spune: „Timpul înseamnă bani”. Acest lucru este adevărat și în lumea afacerilor. Cu doar câteva soluții simple, puteți optimiza procesele de afaceri în firma dumneavoastră. Infinite IT Solutions vă oferă instrumente inovatoare și adaptate pentru dumneavoastră, pentru a vă face afacerea mai eficientă și mai bună. Faceți cunoștință cu unele dintre acestea.

Companiile care nu utilizează suporturi din hârtie sunt la modă

O afacere care nu utilizează suporturi din hârtie înseamnă să fiți prietenos cu mediul înconjurător și să economisiși o mulțime de bani în cadrul acestui proces. Digitalizarea documentelor, mutarea online a comunicării de afaceri și cu clienții, activarea semnăturilor digitale și crearea de arhive de documente disponibile din orice loc din lume sunt unele dintre cele mai simple modalități de a reduce timpul petrecut cu completarea documentelor pe suporturile din hârtie. Semnăturile digitale le permit angajaților dumneavoastră să semneze contracte, rapoarte pentru departamentul de resurse umane, comenzi de achiziție, facturi și alte documente utilizând un dispozitiv mobil biometric sau o platformă online. Digital Customer Service (Serviciul Digital pentru Clienți) este locul unde clienții își pot verifica facturile și documentele fiscale, își pot plăti soldul restant, precum și pot trimite și primi mesaje. Platforma EDInet, pe de altă parte, vă permite să faceți schimb de documente cu partenerii de afaceri, indiferent unde aceștia își desfășoară activitatea.

Instrumente pentru e-Commerce

Infinite Marketplace (Piață infinită)

În comerțul electronic, comunicarea dintre vânzător și client joacă un rol esențial. Platforma Infinite IT Solutions B2BMarketplace eficientizează comunicarea între entități, permițând clienților să plaseze rapid comenzi pentru produsele disponibile. Mai mult, aceștia au accesul nelimitat la informațiile despre plăți, limitele de credit, programele de livrare, licențele și cantitățile minime de comandat, precum și la un istoric complet al tranzacțiilor. Furnizorul are posibilitatea de a adăuga reduceri și oferte, precum și de a prezenta produsele disponibile sau de a le face publicitate.

e-Catalogue Suite

Aceasta este o altă platformă care eficientizează cooperarea B2B. Ușurința de utilizare, precum și capacitatea sporită de reacție asigură o experiență excelentă pe calculatoare staționare și laptopuri, precum și pe dispozitivele mobile. Datorită e-Catalogue Suite, puteți răsfoi ofertele partenerilor dumneavoastră. Toate actualizările sunt furnizate în timp real, ceea ce înseamnă că toți clienții au acces constant la ofertele actualizate. Mai mult, instrumentul poate fi optimizat și adaptat pentru a se potrivi mai bine afacerii dumneavoastră.

Arhivarea documentelor

Instrumentul e-Archive a fost dezvoltat pentru a oferi companiilor o modalitate transparentă și conformă cu legislația pentru a stoca și arhiva documentația. Etichetarea corespunzătoare a tuturor documentelor face extrem de ușoară găsirea fișierelor de care aveți nevoie. Documentele sunt arhivate în cloud și pot fi stocate indiferent de sistemul de operare utilizat în cadrul companiei.

ARTICOLE RELEVANTE