Promovarea magazinelor online este un aspect tot mai important în prezent, datorită nevoii din ce în ce mai acute de a face față competiției și de a comunica cât mai ușor cu publicul țintă. Promovarea online presupune atragerea traficului și creșterea vânzărilor, la baza acestor rezultate stand procese și strategii intens gândite și analizate. Află cum îți poți promova magazinul online și cum poți ajunge mai ușor la utilizatori, cu efecte care se mențin pentru cât mai mult timp.
1. Dezvoltare în VTEX
Una dintre platformele moderne de promovare online este VTEX, o platforma de eCommerce cu un sistem integrat pentru marketplace-uri și comenzi, care te poate ajuta să îți promovezi mai ușor magazinul online. Fiind o platforma relativ nouă vei avea nevoie de o firmă specializată pentru dezvoltare în VTEX care sa te ajute sa implementezi o soluție flexibilă de manageriere a dinamicii magazinului tău.Te bucuri de URL-uri SEO friendly, dar și de campanii de marketing foarte bine realizate, astfel incat magazinul tău să se bucure suport în domeniu promovării online.
Este important ca pentru a putea implementa cele mai bune soluții de promovare să optezi pentru o platformă dedicată pentru site-ul tău sau să faci trecerea către o platformă care să asigure implementarea celor mai bune soluții pentru site-ul tău. Informează-te despre soluția de migrare de la Magento 1 la Magento 2 pentru a te bucura de mai multe funcționalități pentru magazinul tău online și bucură-te de avantajele pe care ți le oferă platforma.
2. Marketing pe rețele sociale
În prezent se pune un foarte mare accent pe dezvoltarea segmentului de marketing pe rețelele sociale, deoarece acolo se află cea mai mare parte a publicului căruia se adresează în general afacerile. Cele mai multe persoane au acces la internet în modernitate, dar și la dispozitive care să faciliteze consumul de conținut pe rețele sociale. Alege așadar să lucrezi cu specialiști care să se ocupe de promovarea pe rețele sociale, indiferent de tipul conținutului (video, foto, scris), astfel încât să îți poți asigura o prezență constantă în mediul online.
3. Campanii de anunțuri plătite
Publicitatea plătită este o soluție foarte avantajoasă pentru promovare online și brand awareness, așadar poți lua în calcul și această ramură. Pentru a putea face însă promovare plătită este necesar să înțelegi fiecare canal în parte astfel încât să poți stabili corect campaniile. Poți opta pentru Google Ads, Facebook Ads sau Instagram Ads, te poți promova pe Tik Tok sau poți folosi campanii de retargetare cu ajutorul cărora să poți fi mai aproape de clienții tăi, fie prin a găsi noi persoane interesate de produsele sau serviciile tale, fie prin a fideliza și atrage clienții recurenți.
Promovarea online a magazinului tău online este un aspect foarte important, care are implicații pentru scalabilitatea acestuia. Optează pentru soluții moderne de promovare și nu uita să lucrezi cu specialiști în domeniu pentru a avea certitudinea că fiecare campanie de promovare pe care o desfășori, indiferent de tip sau canal, va fi un real succes.