Firmele caută permanent modalități de a combina capacitățile de gestionare a relației cu clienții (CRM) și de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) într-un singur sistem de management ușor de utilizat.
Microsoft Dynamics 365 este o soluție CRM și ERP bazată pe cloud, care oferă o suită completă de instrumente pentru a simplifica comunicarea de afaceri. Caracteristicile și funcționalitatea sa se îmbunătățesc continuu pentru a satisface nevoile echipelor de vânzări, marketing și servicii pentru clienți.
În acest articol, vom discuta despre unele dintre principalele avantaje ale Dynamics 365 și despre modul în care puteți utiliza platforma pentru a îmbunătăți procesele de afaceri și pentru a obține informații puternice despre clienții dvs.
Ce este Microsoft Dynamics 365?
Microsoft Dynamics 365 ajută companiile să faciliteze relațiile de afaceri cu clienții, potențialii clienți și membrii echipei. Include o colecție de aplicații cloud pentru a vă ajuta să gestionați o varietate de procese de afaceri, de la vânzări și operațiuni până la contabilitate.
Dynamics 365 oferă angajaților instrumentele practice de care au nevoie pentru a fi mai productivi, pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții și pentru a câștiga mai multe afaceri. De asemenea, oferă directorilor informații utile despre performanță și oportunități prin intermediul platformei sale de business intelligence.
Deoarece Dynamics 365 combină capabilitățile CRM și ERP, organizațiile pot simplifica fără efort modul în care comunică atât intern, cât și cu clienții.
Avantajele utilizării Dynamics 365
Există o mulțime de produse de gestionare a relației cu clienții – deci, de unde știi dacă Dynamics 365 este mișcarea corectă asupra produselor concurente? Iată câteva argumente:
1. Ușor de utilizat și de implementat
Puteți utiliza Microsoft Dynamics 365 în cloud sau într-un mediu cloud hibrid. Este simplu de gestionat și implementat în orice mod aveți nevoie, în funcție de buget și infrastructură.
Din moment ce Dynamics 365 este bazat pe cloud, este ideal pentru companiile cu o politică BYOD (o politică a companiei care permite angajaților să folosească dispozitivele mobile personale și laptop-urile pentru muncă). Angajații își pot accesa cu ușurință aplicațiile Dynamics 365 din Outlook, un browser web sau orice dispozitiv mobil.
2. Se integrează complet cu produsele Microsoft
Dynamics 365 se integrează cu ușurință cu alte produse Microsoft, inclusiv întreaga suită Office 365. Aceste integrări permit companiilor să treacă de la Dynamics 365 la Outlook pentru comunicare, la Power BI pentru analiza datelor sau la SharePoint pentru documentare.
Cu cât este mai ușor să lucrezi și să te deplasezi între aplicații, cu atât angajații au mai puțin timp să realizeze transferul de date între aplicații și învățarea de noi platforme.
3. Ciclul de vânzări redus
Dynamics 365 oferă echipelor de vânzări acces la o mulțime de date inteligente despre clienți – indiferent dacă lucrează pe teren sau apelează la birou.
Echipa dvs. va fi capabilă să creeze răspunsuri rapide și să ofere informații. Și companiile obțin o imagine completă, permițându-le să creeze experiențe de vânzare mai bine direcționate.
4. Personalizabil
Dynamics 365 oferă o varietate de module și instrumente de flux de lucru încorporate pe care le puteți utiliza pentru automatizarea sarcinilor între vânzări, marketing, servicii pentru clienți, servicii de teren și servicii de proiect.
Dacă instrumentele pre-construite nu se potrivesc exact cu ceea ce aveți nevoie, nu este nevoie să vă faceți griji. Dynamics 365 vă permite, de asemenea, să modificați fluxurile de lucru pentru a vă satisface nevoile. Utilizați instrumentele de personalizare pentru a defini câmpuri suplimentare și obiecte noi în sistem.
Asta nu este tot ce puteți personaliza. Dynamics 365 are arhitectură flexibilă, opțiuni de implementare și niveluri de prețuri, astfel încât să puteți adapta platforma la bugetul dvs., dimensiunea echipei și KPI-urile (indicatorilor de performanță).