Comunicarea este unul dintre principiile fondatoare ale interacțiunilor umane. Fie că o regăsim sub formă verbală, scrisă sau chiar reprezentativă în imagini sau video-uri, comunicarea este un vehicul informațional între emițător și receptor. Pentru a putea fi realizată, comunicarea are nevoie de un canal. Acesta este fie realitatea înconjurătoare, fie mediul online în care tot mai multă lume își petrece timpul. Pentru această din urmă modalitate, principiile comunicării s-au metamorfozat în timp și generează atât comunicare între persoane, cât și între diverse instituții, companii și public. Prezența în mediul online echivalează cu interacțiunea, cu posibilitatea de a transmite mesaje.
Bineînțeles că firmele nu au rămas impasibile la acest mijloc de dezvoltare și creează în permanență un conținut cât mai atractiv pentru clienții lor din spațiul virtual. Fac recomandări pe baza preferințelor personalizate, trimit informări despre campaniile din magazine, creează reclame și mai ales, actualizează în permanență site-ul prin intermediul serviciilor de optimizare seo. Toate aceste acțiuni nu sunt în mod primar rezultatul imediat al online-ului. În spatele lor stau adevărați experți seo, strategii de content marketing și campanii aferente care să ofere firmei o vizibilitate mai bună. Dacă și dumneavoastră sunteți în poziția de a apela la o firma de SEO și nu sunteți la curent cu beneficiile care decurg dintr-o asemenea colaborare, vă prezentăm în continuare câteva elemente care pot să vă modeleze opinia.
Atragerea de noi clienți printr-o campanie de content marketing
Materiale dinamice, filmulețe de prezentare sau reclame foarte bine nișate? Toate acestea pot fi parte din campania de marketing atât timp cât competența departamentului de seo rezultă din creativitatea acestuia. În funcție de aria de activitate a business-ului, rezultatele unei astfel de campanii sistematice se pot observa la doar câteva luni sau chiar după un an. Prin urmare, este nevoie de multă răbdare și perseverență, mai ales dacă brandul este unul nou pe piață. Pentru a realiza o campanie de content marketing este nevoie de o firmă specializată în acest sens. Aceasta trebuie să cunoască foarte bine produsele sau serviciile și să nișeze conținutul, să îl targeteze înspre persoanele care au interes de cumpărare în această sferă.
Printre principalele elemente care fac parte dintr-o campanie se regăsesc: dezvoltarea procentuală a traficului de pe site sau de pe rețelele sociale, promovarea unor articole de interes și numărul de distribuiri al acestuia, implementarea unor cuvinte cheie în informații pentru ca Google să indexeze mai bine site-ul, poziționarea brandului pe o piață competitivă.
Este foarte normal ca structura de leadership a unei companii să dorească în mod expres creșterea numărului de vânzări ca indicator al unei campanii de succes. Îndeplinirea acestei condiții coexistă cu un nivel ridicat de perseverență, atractivitate și inovație.
În mod sistematic, pentru a putea să realizezi o campanie de content, ai nevoie de obiective clare și de resurse aferente. Dorința de a ajunge la un număr cât mai mare de persoane cu mesajele pe care le transmiți necesită, printre altele, personal specializat care să implementeze constant paleta diversificată de instrumente seo.