Cuptorul Moldovencei a anuntat inaugurarea unei noi cofetarii in Iasi, reteaua ajungand la sase unitati, iar pentru acest an vizeaza afaceri de 2,5 milioane de euro, pe fondul extinderii business-ului.
Noua locatie poate fi gasita in cartierul Tatarasi, pe strada Ion Creanga, nr. 7 si are o suprafata de 62 metri patrati. Inaugurarea cofetariei a permis crearea a cinci noi locuri de munca, patru persoane fiind angajate in noua cofetarie si inca o persoana in zona de productie a retelei Cuptorul Moldovencei.
Extinderea retelei de desfacere a venit ca parte a obiectivului Cuptorului Moldovencei de a acoperi cat mai mult din piata ieseana, motiv pentru care a fost ales cartierul Tatarasi.
Anul trecut, Cuptorul Moldovencei a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri la peste 1 milion de euro, iar pe fondul extinderii, compania mizeaza pe cel putin o dublare a cifrei de afaceri.
„Strategia noastra este sa fim cat mai aproape de consumator si astfel am ales sa deschidem cate un punct de vanzare in toate zonele importante din Iasi: Pacurari, Centru – Hala Centrala – Palas Iasi, Nicolina – Podu Ros, Alexandru cel Bun si Tatarasi.
Deschiderea acestei noi cofetarii este foarte importanta pentru obiectivele noastre de business. Estimam ca in acest an noua locatie va genera vanzari de 300.000 de euro. La nivel de grup, in 2019, ne asteptam la o cifra de afaceri de aproximativ 2,5 milioane de euro.
Promisiunea pentru noua locatie este ca va urmari acelasi model de business si de incredere precum si in celelalte cofetarii. Vom pune la dispozitia clientilor nostri produsele apreciate de ei, facute cu ingrediente proaspete si de calitate. In plus, ii asiguram ca toate produsele nou lansate vor aparea in toate magazinele in acelasi timp”, a declarat Nicoleta Hritcu, fondatoarea Cuptorului Moldovencei.
Deschiderea noii locatii a fost realizata intr-un timp record, de doua doar luni, proiectul fiind coordonat de Radu Hritcu, managing partner in cadrul companiei.
„Inaugurarea intr-un timp atat de scurt s-a putut realiza datorita experientei pe care am acumulat-o in toti acesti ani, dar si datorita sprijinului din partea partenerilor nostri implicati in acest proiect: Inland care s-a ocupat design, Luca Evolution care s-a ocupat de amenajari, Smart Home Electric care a furnizat componentele electrice, Celetem Impex care s-a ocupat de instalatii, Splendide Service care ne-a adus echipamentele, Mobexpert care ne-a adus mobilierul, Subsign care a fost implicata in social media, dar si intreaga echipa Cuptorul Moldovencei.
Investitia in noua locatie s-a ridicat la 50.000 de euro, din care cea mai mare parte din suma (aproximativ 35.000 de euro) s-a indreptat catre amenajarea noului spatiu, iar 15.000 de euro i-am investit in echipamente”, a declarat Radu Hritcu.
Cuptorul Moldovencei vrea sa continue extinderea retelei in acest an
Strategia de extindere a business-ului va continua in acest an, compania vizand deschiderea a doua noi puncte de desfacere, un nou magazin si o noua insula sub brandul Glazurai.
„Viziunea companiei noastre pe termen lung este sa producem prajituri si placinte gustoase si sanatoase care sa ajunga in fiecare casa, respectand traditiile si oamenii. Am realizat in timp ca abordarea cea mai buna este sa deschidem magazine proprii, pentru a controla toate etapele, inclusiv vanzarea.
Pana acum am reusit sa acoperim cartierele importante din Iasi, dar nu ne oprim aici. Urmatorul nostru obiectiv este legat de brandul Glazurai. Intentionam sa mai deschidem inca o insula intr-un centru comercial, avand deja una in Palas Iasi. Avem in plan si deschiderea unui nou punct de desfacere in cartierul CUG. Pe termen lung avem mai multe obiective, iar unul dintre ele este sa devenim lider de piata in doi ani„, mai spune Nicoleta Hritcu.
Despre Cuptorul Moldovencei
Cuptorul Moldovencei a fost infiintat in 2012, la Iasi, de catre Nicoleta Hritcu, si este una din cele mai importante retele de cofetarii din regiunea Moldovei. Anul trecut a inregistrat o dublare a cifrei de afaceri, depasind pragul de 1 milion de euro.
Business-ul este format din doua laboratoare de productie si sase puncte de desfacere (din care unul este sub brandul Glazurai) . In prezent compania are 60 de angajati si un flux de peste 1.000 de clienti in fiecare zi.
Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.
Sursa: Ziare.com