Localurile sau barurile de pe acoperisul unei cladiri sunt locuri des vizitate in lunile calduroase de vara, insa multi dintre patronii acestor tipuri de localuri vor sa isi pastreze veniturile constante si in afara lor. In acest sens, pentru a genera un profit considerabil si in afara sezonului de varf, acestia pot amesteca unele ingrediente care le pot garanta succesul, cum ar fi mentinerea preturilor la standardele impuse de concurenta, promovarea unor oferte speciale sau gestionarea afacerii cu simtul raspunderii si cu mare tact sau sustinerea unor idei inovative.
Mentine preturile pentru a fi in pas cu concurenta
Chiar daca localurile obisnuite par a fi prima alegere a celor care vor sa se bucure de o simpla intalnire intre prieteni in fata unui cocktail delicios, pastrarea preturilor la standardele impuse de concurenta poate fi solutia pentru a atrage clientii intr-un local roof top. Pe masura ce costul produselor creste, poate fi necesar sa cresti si preturile, pentru a-ti mentine marja de profit, dar daca preturile pe care le stabilesti sunt competitive cu piata locala si raman constante pe tot parcursul anului, o sa ai parte cu siguranta de o cifra de afaceri mai buna si te mentii in cursa pentru cel mai bun local din punct de vedere al atragerii clientilor.
Creeaza oferte speciale pentru clienti
Aceasta idee ar putea disparea in fata intelepciunii conventionale, mai ales atunci cand este vorba despre un bar roof top al unui hotel care permite accesul doar celor care sunt cazati in unitatea respectiva. Cu toate acestea, daca le oferi si altora sansa de a vizita localul, chiar daca nu este client al hotelului, este posibil sa contribui in acest fel la cresterea profitului si la crearea unei loialitati mai mari din partea clientilor. In unele cazuri, poti face posibila oferirea unor stimulente suplimentare pentru non-oaspeti pentru ca acestia sa isi rezerve o sedere la hotel. Daca vezi asta drept o oportunitate si actionezi in consecinta, poti gasi modalitatile potrivite pentru a genera venituri suplimentare. Daca vrei sa acorzi prioritate oaspetilor hotelului fata de cei veniti din afara, poti face acest lucru, dar punerea la dispozitie a acelorasi oferte speciale pentru toata lumea poate functiona in avantajul tau.
Gestioneaza-ti bine afacerea
Barurile de pe acoperis au o cerere mare in timpul sezoanelor de varf. Daca nu esti in masura sa oferi o experienta excelenta si consistenta clientilor, chiar si o oportunitate viabila se poate transforma rapid intr-un cosmar. Modul in care iti administrezi personalul si ramai la curent cu cererea devine o consideratie esentiala. Este posibil sa fie nevoie sa angajezi personal suplimentar pentru a gestiona valul mai mare de clienti din sezonul de varf sau este posibil sa fie necesara limitarea unor elemente din meniu pentru a atrage clientii doriti. De multe ori bauturile au prioritate fata de mancare, desi mancarea este inca o consideratie importanta.
Fii creativ
Prin incercare si greseli, poti descoperi noi metode de a obtine succesul cu un local pe acoperis. Fii creativ si experimenteaza. Nu stii niciodata ce ingrediente te-ar putea ajuta sa iti imbunatatesti afacerea si sa devii persoana cu cel mai bun bar rooftop din oras.