Cum alegi cel mai bun spațiu de birouri de închiriat

Autor: Ziarul Top

Când ai o afacere, este important să te asiguri că spațiul de lucru te ajută să faci performanță. Chiar dacă activitatea este industrială sau comercială, tot ai nevoie și de spații de birouri pentru activitățile de contabilitate, promovare, relații cu clienții, ș.a. Unele companii își desfășoară activitatea integral la birouri, ca cele din domeniul IT, proiectare ori consultanță. 

Când alegi un spațiu pentru birouri, trebuie să iei în calcul multe aspecte, altfel activitatea, vizibilitatea și imaginea ta pot avea de suferit. Chiar dacă unii angajați lucrează de acasă sau ai colaboratori externi, birourile rămân inima afacerii tale. Descoperă în continuare cum să alegi cel mai bun spațiu de birouri de închiriat.

Apelează la o echipă de profesioniști

Oricât ți-ai dori să te descurci singur pe piața imobiliară, riști să faci alegeri greșite. Timpul limitat pentru căutarea și verificarea spațiilor, lipsa experienței și cunoștințele limitate pot duce la închirierea unor birouri nepotrivite. Închiriază spații de birouri cu ajutorul echipei 24REAL, ca să te asiguri că alegi ce trebuie. Specialiștii analizează cerințele tale, îți oferă sfaturi și caută spațiul de birouri potrivit pentru activitatea ta.

Ține cont de calitatea imobilului

Chiar dacă birourile par în stare excelentă, calitatea imobilului poate fi slabă. Asigură-te că este o clădire rezistentă, din materiale de calitate, și că a fost renovată recent. Contează și aspectul fațadei, pentru că influențează percepția clienților și colaboratorilor asupra imaginii companiei. O clădire cu fațadă deteriorată sau o curte neîngrijită nu face, cu siguranță, impresie bună.

Dimensiunile spațiului pentru birouri

Alegerea unui birou potrivit ca dimensiuni este importantă atât pe termen scurt, cât și lung. Chiar dacă ai o echipă mică acum, este posibil să te dezvolți repede. Decât să te cauți iar altă clădire și să te muți, mai bine alegi un spațiu mai mare. Ai grijă însă, un spațiu prea mare înseamnă cheltuieli care pot pune presiune pe bugetul tău. La fel de important este să iei în calcul modul în care mobilierul și celelalte lucruri se vor încadra în spațiul ales. Dinamica activității și a personalului este, de asemenea, strâns legată de dimensiunile și forma spațiului.

Conexiunea de internet

Internetul rapid este foarte important pentru alegerea spațiului de birouri. Zona pe care o alegi trebuie să fie deservită de un operator care poate face față cerințelor de viteză rapidă și trafic ridicat. Verifică dacă spațiul este pregătit deja în acest sens sau ai nevoie de un inginer care să realizeze conexiunile potrivite. 

Accesul la zone comerciale sau utilitare

Chiar dacă birourile tale sunt de top și clădirea este la cel mai bun nivel, este bine să ții cont și de ce se află în vecinătate. Angajații au nevoie de zone comerciale și utilitare, de unde să procure hrană, băuturi sau anumite lucruri de care au nevoie. Restaurantele sau cafenelele sunt utile și pentru întâlniri cu clienții. Alte clădiri utilitare care ar putea interesa angajații sunt oficiile poștale, băncile, supermarketurile, sălile de fitness, ș.a.

Locurile de parcare

O clădire de birouri trebuie să aibă destule locuri de parcare, mai ales dacă în ea lucrează multe persoane. Chiar dacă unii angajați folosesc transportul public sau merg pe jos, asigură-te că oamenii au unde lăsa mașinile. Când nu există destul loc, parcarea devine o corvoadă.

Reputația zonei

Reputația zonei contează pentru imaginea ta și, implicit, pentru atragerea clienților și angajaților. Chiar dacă într-o zonă cu reputație proastă plătești mai puțin la chirie, pe termen lung vei pierde capital de imagine. De asemenea, evită locurile izolate, dacă afacerea ta are nevoie de vizibilitate. 

Există multe spații de birouri de închiriat, dar, înainte de a lua o decizie, ține cont de recomandările noastre.

ARTICOLE RELEVANTE